lørdag 18. oktober 2014

Nostalgi!

Det regner og det regner... Det er blitt skikkelig HØST...

Men det er helt i orden. For min del er høsten en av favoritt årstidene. Det betyr mer innekos, enda mer tente lys enn tidligere og enda mer te drikking. 

Jeg undrer meg veldig om man noen gang får nok te-lysholdere eller lysestaker? Er vel egentlig ikke noe vits å undre seg over, for jeg tror jo egentlig ikke det. Ikke i dette huset i allefall. Søsteren min var på IKEA for litt siden å fant en herlig liten søt "gammeldags" lysestake.
Den måtte bare jeg også ut å få tak i.

Jeg kan ikke la være å tenke på gammle hus, knirkete gulv, hus uten strøm, lange hvite nattkjoler etc når jeg ser på staken. Kanskje derfor det bare er noe med den som er så vakkert...  Nostalgi!

God lørdag til deg!





 
Klem 
H<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar