fredag 19. september 2014

IT WORKS!! Sponset, prøvd og anbefales!

Dette må DU prøve... Ikke nødvendigvis bare fordi du trenger det men for velværens skyld. Ikke er det farlig, ikke blir du loppa for penger... 
Å JA!!!!    IT WORKS!!!


IT WORKS er et urteklede dekket med lotion som hjelper å stramme opp hud og minsker cellulitter... Du tror det ikke før du har prøvd det!

IT WORKS pakken og wrappen ser slik ut. Veldig lurt å måle seg på det aktuelle området man wrapper både før og etter!!

Lettvindt utstyr... En wrapp og litt plastfilm!!!


Her wrapper jeg magen. Da har jeg lagt wrappen over navlen og området rundt og surret plastfilm stramt noen lag rundt. Wrappen kan du gå med noen timer. Jeg gikk 3-4 timer før jeg tok den av og maserte ut overflødig "gele/lotion"

Etter 1 WRAPPING hadde jeg gått inn 1 cm i livvidde... Klager ikke på det;))

 
IT WORKS har noen helt nydelige anikstmasker. Du bare måååå prøve de. 


Mer om IT WORKS og WRAPPING kan du lese her: www.bodyshapingproducts.com

Eller ta konntakt med:
Rita Hodne Arntzen

Facebook: Body Shaping Products - It works


 
Ha en flott helg!!! Og nøl ikke med å lese mer om dette. Det nærmer seg julebordsesong og uansett om det ikke er fokus så ta vare på deg selv!! Ta ett wrapp party med noen venninner, det skal jeg.... 

H<3

1 kommentar:

  1. Gøye produkter!!! Holder på med magen, og 4 cm mindre etter 3 wraps!!! Tommelopp!!

    SvarSlett