mandag 8. september 2014

Bordekking 60 år kalas


Borddekking... Det er bare noe av det artigste som finnes.
 
Mamma fylte 60år og hadde invitert venninner, familie og kollegaer fra fjern og nær til en feiring. Selskapet var kun for damer og ble holdt i mitt hus. Vi har stor plass, stort kjøkken så det å ha gjester og å kunne bidra på denne måten er bare en fornøyelse.

Tilbake til borddekkingen. Jeg og min flinke søster (på insta; @ginaeggen) dekket bordet høstlig med lyng som vi bare dro rett ut av potta og plasserte på bordet. Vi strødde ekstra jord ut på bordet og hadde store hvite kubbelys i tillegg til masse te lys. Hvite servietter med bestikket festet i hyssing lå på hver tallerken. 
Det er sjelden en har 20 like glass i både hvitvin og rødvin og da pleier jeg å si; jeg tar en Finn Schjøll og dekker med varierte typer og høyder (man bytter innbyrdes etter behov) 
De store "ris ballene" er fra upstairs. Utrolig dekorative og enkelt hengt opp i fiskesen... Tar bare litt tid;)




En svært så fornøyd 60 åring har tilbakelagt en flott feiring!

H<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar