tirsdag 14. oktober 2014

Boligreportasje

I ett tidligere innlegg skrev jeg om en bolig reportasje hvor hjemmet vårt ble filmet. I dag i postkassa ligger boligavisen med huset vårt på trykk. Rart er det å se huset sitt i bilder, er det sånn det ser ut hjemme hos meg???

Ja for å si det sånn så blir man en smule kritisk. Jeg er i full gang IGJEN, med å planlegge, style og gjøre endringer... Ikke nødvendigvis fordi jeg ikke liker det sånn vi har det men fordi det det er gøy. 

Kan jeg gjøre noe med de materialene jeg allerede har? Kan jeg tilføre ett nytt element jeg ikke har kommet på enda? Hvis jeg flytter ett bilde... Vil rommet da se anderledes ut? 

Sånn er det kanskje å gå med ideer i huet... Jeg vet ikke, men det bobler over noen ganger i allefall...

Her er reportasjen i avisen, kanskje du liker det - kanskje ikke... Å vet du hva? Uansett er det helt flott. Jeg er fortrolig med min stil, mitt hjem og jeg velger mine ting slik jeg liker det! Håper du gjør det samme;))

 
 
 
Klem
H<3
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar