mandag 19. mai 2014

New pillow in the sofa!!

Denne herligheten av ei pute klarte å finne sin plass i sofaen her om dagen. 
 

Ei grå pute med "gull ruter" fra Day Home. Den måler 60 x 60 og gir et flott blikkfang i sofaen.

Puta har jeg "tjent" på ett aldri så lite mannekeng oppdrag for en butikk i bygda jeg bor i. Ellers tror jeg nok lommeboka hadde fått seg en prøvelse. Sjeldent at en har puter i hus som koster over 4 sifrede tall;))
 

Må vel innrømme at jeg har en slags putedille. Hver gang en ny kommer i hus er jeg sikker på at dette er siste puta på en lang stund og at dette var den "perfekte", men, så skjer det igjen!!!! Det dukker stadig opp nyheter nå og da, og da hender det jo at en må ta den med hjem i allefall på prøve!!!

Nå skal det sies at det er stor variasjon både i merker og pris her i huset. Det viktigste er dog ikke hvor den er kjøpt eller hva den koster men at en liker den. En gang i mellom er det ekstra stas når en kan (har spart) til noe utenom det vanlige. 
 


Synes puta skiller seg ut og liker at den er så stor. Tok litt tid å venne seg til den men den er ett fin innslag på denne tiden av året mot det sorte å hvite.
 

Fin mandag.

H<3




1 kommentar:

  1. Wow, lekker!
    Og så gøy å ha noen sånne ting som er litt eksklusive og spesielle!

    Flott blogg du har!

    Klem fra
    Lena // Mrs. Monday

    SvarSlett