lørdag 24. mai 2014

Bursdagsselskap

Da har vi endelig fått markere at vi har en fjortis i hus. 14 herlige pyntede jenter intok huset i går til nachos, skjokoladefondant, is, kake og snop. 

Quiz og fotoshoot stod på programmet...


I borddekkingen brukte jeg blant annet Cola glassflaske som jeg pyntet med prikkete stoff fra stoff og stil og knytet på navnelapper. Det ble orginalt, fint og en artig måte å bruke bordkort på...


Flowerpower var temaet så i tillegg til at jentene var blomstrete kledd valgte jeg å dekorere med masse plukkede blomster fra veikanten og hagen så bordet var fullt av blomster.


Lagde disse vimplene i taket på 10 min. Opp med metersvis med hyssing. Brette store hvite servietter i to og la dem over og vips, vimpel ferdig. Noen festet jeg med små klesklyper som "pomponger". Små kort med tekst fra upstairs puttet jeg innimellom.


Den obligatoriske skjokoladekaka. Denne gangen pyntet jeg med små flagg fra søstrene grene hvor jeg skrev på små engelske ord.


Å snuppa var fornøyd med feiring, pynting og gaver <3

H <3


1 kommentar:

  1. Så morsomt og koselig det var å pynte kaka med flagg med ord på. Den ideen tar jeg med meg videre! Takk for tipset! :)

    SvarSlett