tirsdag 2. juni 2015

Sa du sommer????

I det siste har jeg hver morgen lurt på om jeg våkner opp til feil årstid...
Det blåser, regner og er kaldt!!!! Brrrrr!!!
Kaldeste mai måned på 16 år sies det. Ja det merkes for å si det sånn. 

Beina er forsatt blenda hvite, hagemøblene er nesten uberørte og grillen har vi fyrt opp kun 1 gang.,,, MEN vi får ta det som kommer og leve i dag. Vi får uansett ikke igjen de dagenen som passerer oss...

I mellomtiden skjer det ting utvendig og innvendig i form av små og store gjøremål. Ingen hemmelighet at jeg digger å flytte rundt på ting, det går i perioder men dukker stadig opp noe. 
Har skaffet meg et oliventre som fikk sin plass på kjøkkenet, fineste planten/treet jeg vet om. Har ett par til men de er under spiring etter vinteren (for lenge å vente på de...)



Gjenstår å se om det blir oliven;))
Fin fin kveld til deg!
H<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar