tirsdag 7. oktober 2014

Bolig TV

For godt over en mnd siden ringte det en hyggelig dame til meg som jobber i avisen Fædrelandsvennen. Hun lurte på om jeg ville være med på bolig tv!! 

Ja hvorfor ikke tenkte jeg. Vi er stolte av hjemmet vårt. Både jeg og samboeren bruker tid på å sette til live både ideer og ting vi gjerne ønsker å få til.
Om ikke alle kunne tenke seg å ha det slik så har vi alle hver vår smak og stil og faller for ulike pyntegjenstander, møbler og tekstiler. Men så er det nettopp det som gjør mangfoldet og personligheten i hjemmene rundt så spennende.

Synes alltid det er spennende med andres hjem og når noen spør om litt hjelp til innredning eller vil ha hjelp til å flytte rundt på litt ting, ja da tar jeg det som et kompliment og en utfordring og synes det er kjempe gøy:))



Å ha besøk en hel dag med bilder, film og intervjuer var spennende. Takk til Line Raaen og Jon Anders Skau som gjorde dagen så innholdsrik og til et minne for en noe over middels interiørfrelst skapning. Dette kan jeg leve lenge på;))

Her kan du se hele reportasjen

H<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar