torsdag 24. juli 2014

Sponset innlegg

Fab brows:
Fab brows kit inneholder alt du trenger for å gi deg perfekte bryn på bare noen sekunder og er tilgjengelig i 5 forskjellige fargenyanser. Settet inneholder speil, brynspulver, kost og 3 stensiler med forskjellige former. Brynspulveret er vannfast og fester seg til huden så det fungerer perfekt også dersom man ikke har brynshår.




Her ser dere to bilder uten FAB Brows
Jeg har jo gode bryn og endel hår men dog er de lyse i kantene og innerst er det litt glissent med hår!!


Det tar ca 2 min å få perfekte bryn med FAB Brows. Du legger på stensilen, freser over med kosten og voila'




Jeg bruker FAB Brows hver dag. Enkelte dager bruker jeg ikke stensilene men fyller på med farge og kost på frihånd.


Dette vidunderet har blitt fast innventar i sminkepungen. Jeg har prøvd alt fra brynpenner, skygge etc men dette produkter er diggbart, vannfast og brynene er fine hele dagen.

Du får kjøpt det i alle Auds hudpleie salonger og på DENNE nettsiden (20% i juli og august)



Fortsatt fin sommer!!

<H

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar