torsdag 20. mars 2014

Skull, skap og dekor!

Yes!!!! Endelig den perfekte løsning på mer oppbevaring og muligheter for ett sted å decorer/bruke som stilben.

Vi har stort hus men lite muligheter for oppbevaring av store skap og hyller. 
Dette løste seg enkelt med en tur på IKEA! 

Vi fikk takk i 4 kjøkkenskap fra serien Metod i ønsket størrelse. Disse har vi nå satt sammen i en collage på 4. Masse god plass og passet perfekt inn i en ellers "ubrukelig" krok...

At de er hvite var helt bevist. Glir letter inn i miljøet og tiltrekker ikke mye oppmerksomhet fra andre ting man heller vil vise frem!



Detaljer og skull/dødningehode bare må ha en plass...


De hvite flaskene er et DIY prosjekt og står noen ganger med lange hvite lys i og noen ganger uten!(greit å spraye flasker med spraybokser) 
Den hvite "urna" fra Home & Cottage fikk jeg av kidsa til bursdagen (de kjenner ho mor godt). En stor skatt er den store vinballongen, funnet på antikk butikk i Kragerø en solfylt feriedag i juli!!!


Digger speilen, den er fra kamelon interiør og styling. Skull printer har jeg fått av min kjære søster.

Praktisk ikke sant???

H<3

2 kommentarer:

  1. Hei hei.Utrolig flott hus du har,kreative deg.Kan jeg spør hvor det tøffe bilde du har er kjøpt

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk. Bildet fikk jeg i innflyttningsgave fra min søster. Hun har kjøpt det på etsy.com (søk på skull poster) lykke til
      Klem Hilde

      Slett