søndag 1. mars 2015

40 år-takknemlig

Ja så kom dagen da... den har ligget der i det fjerne. Den har ikke akkurat ropt på meg, men du vet bare at månedene og dagene går og plutselig kan man nesten telle timer...

Det er helt OK å fylle 40, sånn bortsett fra at man ser igjennom livets album å skjønner at man begynner jo å dra på årene. Ikke negativt ment men eldstejenta skal konfirmeres, lillegutt som ikke er så liten lenger skal opp i 6 klasse og i syforening er vi ferdig med smårbarn snakk og våkenetter, nå er det sykdom, rynker, jobb, oppskrifter, kosthold etc som opptar vårt fokus. 

Moden, erfaren (ikke utlært), trygg i jobb, etablert-velkommen neste 10 år!!


Har en fantastisk samboer som kjenner mine sterke og svake sider. Ett av mine desidert største høydepunkt gjennom året er bursdag. Det er liksom den dagen i året som er BARE DIN DAG. Gjelder ikke bare meg, men for den som fyller år synes jeg det er viktig å gjøre noe ekstra ut av det. 

Lys, kake, kort, pakke og champis blendet øynene mine 28 februar 2015. Å for en dag det skulle vise seg å bli.





Kl 10.00 tuter og bråker det i utenfor i gården vår. Av alle verdens vakreste kvinner er disse de beste. Med norske flagg og jubel ønsker de meg til lykke og deretter går det bare slag i slag. Syforeninga har laget rebus, lunsj date med min kjære, roseblader i huset når vi kommer hjem. Kvelden toppes med uventet jentefest i paljett kjole og "du er kveldens DIVA" og med gutta boys som servitører!!
Hva mer skal en si.



Denne mannen er helt spesiell. En ekstremt rolig, omtenksom og kjærlig man. Han har jobbet i kulissene sammen med jentene og min kjære søster.





Det er helt fantastisk, for en dag og for noen mennesker jeg har rundt meg. 
Takknemlig<3

H<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar